Invest in Gold Physical 

Minggu lepas saya telah dipanggil oleh sahabat saya iaitu Tn. Hj. Jerry Zafrul di mana Tn. Jerry minta pendapat saya berkenaan azam tahun baru beliau iaitu ingin invest 100 gram emas setiap bulan.

Tn. Hj. Jerry siap buat live video dalam facebook lagi .

ir sofian akademi jl jerry invest in gold 100 gram per month

Bagi saya ia satu perkara yang sangat bagus sebab emas sekarang memang rendah dan nak shoot up dalam tahun ni atau tahun 2018.  Sebab apa?

Sebab dijangkakan tahun 2018 ini akan sampainya kitaran krisis dunia di mana pada waktu tu matawang akan jatuh dan emas akan naik. Siapa yang ada emas, boleh kaya lah. Siapa yang tak ada emas, dia orang tak boleh nak buat apa lah. Sebab emas magnet kekayaan.

Masa tu, wang kertas ni akan tak berapa nak laku. Emas satu-satu nya benda bernilai dan logam yang kalis inflasi. Sebab tu juga saya suka sangat kalau ramai orang nak invest dalam emas.

ir sofian akademi jl gold 100 gram

Kalau Tn. Hj Jerry nak invest dalam emas 100 gram sebulan, akhir tahun ni dia dah ada 1200 gram emas. Berbanding simpan wang dalam bank tunggu dividen akhir tahun, invest dalam gold ni boleh kaya. Kalau tahun depan price gold shoot up sampai melebihi $1200USD/Oz, kaya ke kaya?

Kalau ada yang nak simpan emas, anda boleh aje simpan. Beli sekarang, simpan untuk masa akan datang. 10 tahun akan datang, bila anda lihat harga emas, anda tentu rasa syukur sangat sebab beli emas masa dulu sebab waktu tu harga emas dah jauh beza dengan 10 tahun yang lepas.

Anda boleh klik SINI untuk lihat video live saya tentang investment dalam gold ni.  Walaupun sekejap, ianya sangat memberikan munafaat buat anda semua.

Salam Sayang

Ir Sofian

Dapatkan Ebook

'Knowledge Trading Version 2' Sekarang!

You have successfully subscribed to the newsletter

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Ir Sofian will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.