Pernahkah Anda Rasa Kecewa Dengan Hidup Anda Sendiri Akibat Duit Yang Sentiasa Tak Cukup Setiap Bulan?

Dengan keadaan Ekonomi sekarang, taraf hidup makin meningkat saban hari. 

Ianya kesan dari kenaikan harga barang keperluan dan harga minyak yang amat penting bagi kehidupan harian. 

Ada yang Merungut..

Tetapi berbaloi kah kita sentiasa merungut??

Tetapi tidak membuat sebarang Tindakan?

Adakah Anda Orang Yang Tergolong Dalam Golongan Ini??

  • Orang Makan Gaji Yang Nak Income Sampingan
  • Guru-Guru Sekolah Yang Nak Duit Tambahan
  • Suri Rumah Yang Nak Bantu Suami Cari Income Lebih
  • Pelajar Universiti Yang Nak Cari Duit Poket Sendiri
  • Usahawan Yang Mencari Cabang Lain Untuk Buat Duit Sampingan
  • Orang Yang Dah Lama Bekerja Dan Mencari Kerja Part Time
  • Pesara Yang Nak Isi Masa Lapang Dengan Buat Duit
  • Graduan Yang Nak Langsaikan Hutang PTPTN

Anda Seorang Suri Rumah??

Sebagai seorang suri rumah, anda mempunyai banyak masa terluang bersama anak-anak dan keluarga. Selalunya anda akan mengisi masa anda dengan mengajar anak-anak, anda menyiapkan keperluan sekolah anak dan keperluan kerja suami, dan anda melakukan rutin harian seperti membasuh baju, mengemas rumah, dapur, memasak dan sebagainya.

Namun, apa yang ligat berada di dalam fikiran anda adalah anda juga ingin mempunyai wang poket sendiri. Anda teringin mempunyai wang untuk bantu meringankan beban suami anda. Anda juga ingin mempunyai wang sendiri yang anda boleh hulurkan kepada keluarga anda.

Melihat orang lain yang mempunyai masa cuti yang indah dengan bercuti ke tempat-tempat peranginan yang menyeronokkan, anda juga ingin begitu. Tapi, dengan kewangan suami anda, anda hanya mampu duduk di rumah bersama anak-anak pada musim cuti. Alangkah indahnya jika anda mempunyai wang sendiri.

Anda melihat jika ada ruang-ruang pekerjaan yang boleh dilakukan secara santai di rumah, anda teringin nak ambil peluang seperti itu.

Anda Seorang 'Student'??

Sebagai seorang student, anda menghabiskan waktu dengan pergi kuliah, balik kuliah, buat assignment, buat presentation, dan submit projek. Selain itu, anda juga menghabiskan waktu lengang anda dengan menonton video, bermain game, dan berborak-borak kosong bersama rakan. Tanpa anda sedari itulah yang anda lakukan di alam perkuliahan sehingga anda graduate.

Tapi, selepas anda tamat belajar, adakah anda pasti anda akan dapat pekerjaan terus? Tidak! Anda akan menghadapi masalah yang sama seperti graduan yang lain. Anda pergi banyak temuduga kerja, tetapi tidak mendapat satu pun panggilan kerja. Tanpa anda sedar sebulan demi sebulan telah berlalu dan anda masih tidak mempunyai pekerjaan.

Anda semakin runsing apabila surat hutang PTPTN sampai di rumah. Sesen pun anda tidak ada untuk membayarnya semula. Semakin lama, anda anda pula disenaraikan di dalam CCRIS yang menyebabkan anda tidak boleh membuat pinjaman bank.

Sementara menganggur pun anda masih memerlukan wang saku untuk meneruskan kehidupan. Takkan nak parents anda tanggung anda lagi?? Sudah tentu anda pula perlu hulurkan wang kepada keluarga anda.  Bantu ringankan beban mereka.

Anda Seorang Guru??

Sebagai seorang guru sekolah rendah atau menengah, anda selalu keluar awal pagi untuk pergi ke sekolah. Anda menghabiskan masa di sekolah dengan mengajar anak-anak murid, bersukan, membuat laporan dan kertas kerja, serta menyemak buku latihan anak murid anda.

Apabila anda pulang ke rumah, anda dapati masa anda masih banyak terluang lagi. Anda habiskan masa anda dengan berehat, tengok tv, tengok berita, siapkan sikit kerja-kerja sekolah dan tidur.

Dalam masa yang sama, anda terfikir untuk menambahkan pendapatan hidup anda. Anda rasa gaji seorang guru masih belum cukup untuk anda tampung lebihan-lebihan sara hidup anda. Anda juga ingin mempunyai wang lebihan seperti orang lain yang boleh mereka gunakan pada jalan yang lain.

Anda juga teringin nak menceburi bidang selain dari perguruan yang anda boleh lakukan pada masa terluang anda di rumah. Tanpa ianya mengganggu jadual kerja anda sebagai guru.

Anda Seorang Pesara VSS??

Sebagai seorang pesara yang menerima pampasan Pemberhentian Secara
Sukarela (Voluntarily Separation Scheme - VSS), sudah tentu anda sudah tidak mempunyai pekerjaan di kala ini.

Jika sebelum ini, anda begitu suka akan pekerjaan anda. Walaupun ada amasanya anda mengalami tekanan dn stress di tempat kerja, namun anda tetap gembira dapat pergi balik kerja.

Namun, akibat ekonomi yang kurang baik, syarikat tempat anda bekerja terpaksa mengemukakan VSS kepada pekerjanya kerana mereka tidak lagi mampu untuk menampung ramai pekerja. Malah, ada juga syarikat atau kilang yang terpaksa ditutup.

Dalam memulakan kehidupan baru anda, anda mula berasa bosan kerana hanya terperuk di rumah. Ya, memang duit VSS anda mampu untuk menampung hidup anda dalam lebih kurang 2 tahun, tapi anda tetap teringin untuk membuat sesuatu pekerjaan di masa lapang anda.

Anda memikirkan apakah pekerjaan yang sesuai untuk anda lakukan yang dapat menjana pendapatan anda setiap hari. Atau hanya dari rumah. Sementara anda masih mempunyai wang VSS, anda harus mula mencari pekerjaan lain dan menyimpan supaya hidup anda pada masa akan datang tidak susah.

PROGRAM TRADE GOLD FOR MONEY (TG4M) 2017

Saya Akan Bantu Anda Menyelesaikan Semua Masalah Di Atas Dengan Cara Menunjukkan Kepada Anda Beberapa Perkara Berikut

Saya Ir. Sofian Akan Bantu Anda Sekarang Juga...

Saya merupakan Profesional Engineering yang mempunyai syarikat perundingan kejuruteraan sendiri iaitu Kezo Consult Sdn Bhd.  Namun, disebabkan minat yang mendalam pada emas dan perak telah menyebabkan saya menceburkan diri pula dalam bidang pelaburan emas dan perak.

Saya mula menceburkan diri dalam bidang pelaburan emas ini sejak tahun 2009 dengan berbekalkan azam yang kuat untuk mendalami ilmu tentang emas ini yang merupakan satu-satunya harta yang bernilai diberikan oleh Pencipta.

Sejak itu juga saya mendalami teknik-teknik melabur emas dengan betul, saya cuba menguasai teknikal analisis bagi pasaran emas dan Allah kurniakan saya ilham yang memudahkan saya untuk memahami ilmu tentang emas ini hinggakan saya berjaya menjadi pakar yang bukan sahaja dalam emas dan perak tapi juga di dalam menganalisis pasaran saham. Hampir 80%-90% analisis yang saya lakukan adalah tepat. Dari itu, saya memberi konsultasi mengenai pelaburan emas dan perak di dalam seminar-seminar yang dianjurkan.

Alhamdulillah, saya berjaya menjadikan emas sebagai salah satu pelaburan jangka panjang saya di samping menjadikan trading emas sebagai salah satu pendapatan sampingan jangka pendek  yang lumayan.

Tidak lama itu, mentor saya iaitu Dr. Azizan Osman memberikan cadangan agar saya membuat seminar pelaburan emas untuk berkongsikan kepada orang ramai mengenai kelebihan pelaburan emas ini kerana tidak ada lagi orang Melayu yang boleh mengajar dan mendidik masyarakat tentang bagaimana untuk menjadikan emas sebagai magnet kekayaan.

Saya juga menulis buku Magnet Emas Magnet Kekayaan bagi berkongsikan kepada masyarakat tentang bagaimana menjadikan emas sebagai magnet kekayaan mereka. Bukan itu saja, bahkan saya juga membuat program Trade Gold For Money (TG4M) dan Simplified Trading Signal (STS) untuk mengajar masyarakat bagaimana untuk trade emas dengan cara yang betul dan selamat.

"Apa Yang Saya Kongsikan Adalah Pengalaman Sebenar Saya Dalam Pelaburan Emas & Perak Sejak 8 Tahun Lepas "

Apakah Modul Yang Akan Anda Pelajari Dalam Seminar Ini ?

Kenapa Anda Perlu Hadir Program TG4M Ini?

Dapatkan Ilmu Trading Yang Betul

Anda akan diajar untuk memahami selok belok dunia trading, pastikan anda mendapatkan ilmu yang betul dan lengkap untuk trade seperti bilakah waktu untuk anda masuk dan keluar pasaran, bilakah waktu anda tidak boleh masuk ke dalam pasaran. Tanpa ilmu yang secukupnya anda bagaikan memperjudikan wang anda. Jangan anggap dunia trading seperti kasino.

Follow Checklist Kejayaan

Untuk menjadi trader berjaya, anda perlu mengikuti checklist yang saya berikan di dalam kelas. Ada disediakan langkah-langkah yang anda perlu follow dan ikut dengan penuh disilin. Saya akan pastikan anda ikuti checklist yang saya berikan ini kerana saya nak anda berjaya.

Apa Kata Mereka Yang Telah Hadir?

Tn. Ahmad Fakhruddin Jusoh

Pengarah Syarikat Positive Pole Industrial Solution

Sebelum saya menghadiri program TG4M ini, saya amat takut dan salah tanggap tentang trading. Tak kisahlah apa pun jenis trading. Walaupun saya tahu ini adalah cara terbaik untuk menambahkan pendapatan saya.

Setelah join program TG4M, mula timbul keyakinan dalam diri saya untuk mencuba dan saya perlu praktis dan praktis. Saya ingin mempraktikkan ilmu ini dan trade secara real dan sukses.

Bagi saya, isi yang disampaikan oleh Tn. Ir Sofian adalah lebih dari nilai yang dibayar dan penyampaiannya pun jelas dan mudah faham.

 

Pn. Rohazani Bahari

Pegawai Kerajaan

Program TG4M ini sangat bagus. Ir Sofian sangat pakar dalam bidang trading dan sangat bagus membantu semua peserta termasuk saya. Ir sanggup turun dan ajar step by step serta terus ajar kami yang dari zero knowledge ni supaya mempunyai ilmu dalam bidang trading ni.

Program ni sangat bagus membantu bumiputera untuk keluar dari masalah kewangan dan kesempitan wang.

Saya sendiri dah nampak jalan untuk saya keluar dari belenggu kewangan.

 

Result Matter

Senang-senang aje nak buat Duit Poket hari-hari

Dr Mohd Nursharmizam Baharudin

Pakar Bedah Am/Pensyarah Perubatan IIUM Medical Centre

Sebelum ni saya ingat trading ni agak susah. Tapi sejak masuk program TG4M ni, rupanya senang dan simple je nak buat duit.

Walaupun saya sibuk bekerja, tapi saya tetap ada masa untuk trade dan memang trading gold ni boleh ikut kesesuaian bila saya nak trade.

Memang duit gaji ada, tapi bila kita boleh dapatkan duit sampingan dengan cara mudah, kenapa tidak? Sehari kalau saya boleh dapat dalam RM120, siapa nak bagi kan?

Kontraktor pun Berjaya Generate Income dengan Trading Gold

Pn. Salomah Abdul Samad

Kontraktor

Sebelum masuk program TG4M ni, masa saya memang terhad. Saya selalu sibuk dengan mesyuarat dan projek-projek yang syarikat saya kendalikan.

Tapi, sejak saya kenal dengan dunia trading gold ni, saya jatuh cinta. Masa malam saya, saya banyak lihat chart dan saya cuba kenal chart macam yang Ir ajarkan dalam kelas.

Tak sangka, dalam masa 2 bulan sahaja wang yang saya laburkan meningkat dari RM4,000 jadi Rm32,000.

Saya yakin dan percaya, ini lah dia sumber kewangan yang boleh saya jadikan sebagai sokongan kepada bisnes saya sekarang dan saya rasa ilmu TG4M ini sangat berguna buat semua orang yang nak capai kebebasan kewangan.

 

 RAMAI TRADER YANG TAK NAK MELABUR UNTUK ILMU TRADING. TAPI BILA TRADE TANPA ILMU, LAGI LEBUR & MEMBAZIR WANG MEREKA.



NAK JADI TRADER BERJAYA KENALAH CARI ILMU DULU BARU TRADE
- Ir. Sofian -




Yuran Program Trade Gold For Money (TG4M) 2017

Ini Bukan PREVIEW Tetapi Program BASIC Buat Duit Cara Betul

*Peringatan : Hanya Peserta 18 Tahun Dan Ke Atas Sahaja Yang Dibenarkan Untuk Mengikuti Program Ini.

Untuk pengetahuan anda, program TG4M ini adalah hasil dari ilham yang dikurniakan kepada saya untuk buat duit cara mudah sebabnya kadang-kadang kita perlukan duit dengan cepat. Kalau gunakan teknik long term trading, agak susah untuk dapat duit dengan cepat. Oleh sebab itu tercetuslah idea untuk saya cipta sistem trading cara scalping ni dan memang saya telah banyak menghabiskan  masa, tenaga dan duit untuk segala teknik-teknik sistem trading terbaik yang akan saya kongsikan ni… Banyak yang saya telah rugi hanya kerana ingin dapatkan sistem trading yang terbaik.

Kini, anda dah tak perlu lagi nak bersusah payah untuk melakukan try and error untuk melihat yang mana satu kah sistem yang boleh digunakan sebab saya dah hadapi semua tu… Sistem trading yang saya cipta ini hanya khusus untuk perserta TG4M sahaja..

Jadi kos yang sepatutnya anda keluarkan untuk hadir ke Program TG4M ini adalah

RM1,499

Ya ini adalah kos yang sepatutnya anda laburkan untuk dapatkan sistem trading dan program selama 1 hari bersama saya…Tapi disebabkan anda betul-betul serius nak belajar, saya bagi diskaun untuk anda.

RM799

Apa Yang Anda Akan Dapat??

Anda akan dapat setting komputer mengikut sistem trading yang saya ciptakan sewaktu kelas nanti. Selain itu, anda juga akan dapat workbook yang anda boleh jadikan panduan selepas kelas tamat. Anda juga boleh jadikan ia sebagai rujukan trading anda.

Eh eh!! Ada lagi ni...

Anda juga akan dapat support group Telegram dan Facebook. Dari sini anda boleh bertanyakan apa sahaja yang anda tidak faham kerana di dalam support group ini ada alumni-alumni anda yang sedia memberikan informasi yang anda perlukan.

Yang paling Best ni...

Anda boleh datang Recharge untuk program TG4M ni secara unlimited. Berapa kali anda nak datang pun boleh. Anda boleh recharge untuk tambahkan lagi kefahaman anda dalam ilmu trading ini.