Ada Ilmu Boleh Buat Duit Ke?

Assalamualaikum wmt. wbkt.

Salam Jumaat buat semua sahabat yang masih lagi sudi mengikuti perkembangan saya di website Ir Sofian ni. Semoga anda semua dilimpahkan rezeki dari pelbagai sudut dan dapat sama-sama memunafaatkan rezeki yang ada pada insan yang lain.

Hari ni saya terdetik nak kongsikan kepada sahabat semua bagaimana nak buat duit dengan ilmu yang anda dapat dari program yang saya anjurkan. Oleh sebab ramai yang bertanya dan pm, mungkin ramai yang nak tahu macam mana cara sebenarnya kan..

Sebenarnya dalam program yang saya anjurkan iaitu Program Trade Gold For Money (TG4M) dan Simplified Trading Signal (STS), kedua-dua program ini sebenarnya bermunaafat untuk anda semua yang nakkan duit poket, yang nakkan buat duit lebih atau orang panggil side income atau yang nak duit masuk sambil duduk kat rumah isi masa lapang.

Bagi program TG4M yang saya panggil ia sebagai program basic, saya mengajarkan kepada anda bagaimana untuk anda entry dalam pasaran dengan teknik dan cara yang betul. Orang kata kalau nak buat duit poket hari-hari pun boleh. Asalkan anda menghadap chart, apply ilmu TG4M yang saya ajarkan dan follow rules yang saya tetapkan, Insyaallah... Anda akan dapat profit dengan cara mudah sahaja.

Tapi, lagi satu program advance yang saya anjurkan iaitu STS, ilmu STS ini lebih kepada ilmu bagaimana anda nak baca chart kosong. Bagaimana anda nak tengok pasaran dan buat analisis atau jangkaan pada pasaran tersebut. Ianya tidak khusus kepada pasaran gold semata-mata, tetapi anda juga boleh applykan ilmu STS pada pasaran Forex, Index, Futures ataupun Stock.

Jika ilmu TG4M lebih kepada anda buat duit hari-hari, dalam erti kata lain iaitu menggunakan teknik scalper, ilmu STS ini pula adalah anda menggunakan teknik swinger iaitu bagi membuat analisis jangka panjang.  Dan apa yang saya ajarkan kepada anda adalah ilmu yang memang saya sendiri gunakan untuk predict market.

Apa yang bestnya, saya hidangkan kepada anda 15 strategi yang anda boleh lakukan untuk membuat analisis terhadap market. Selepas itu, terpulang kepada anda untuk menggunakan strategi yang mana satu dalam menganalisis pasaran.

Oleh sebab 15 strategi ini jugalah program STS ini kena berjalan selama 3 hari kerana bukan mudah untuk saya hadamkan kelima belas-lima belas strategi ini dalam satu-satu masa. Apa pun, berdasarkan pengalaman-pengalaman yang lepas, saya bersyukur kerana kebanyakan student saya dapat applykan ilmu yang saya ajarkan ini dan mereka mula faham bagaimana nak predict market.

Yelah, kalau nak buat pelaburan dalam bidang trading ni, bukan anda boleh lompat masuk pasaran macam tu aje. Tak ada ilmu, anda memang hanya akan membakar wang anda macam tu aje. Bukan juga boleh main ikut-ikut kawan. tengok kawan buat, ikut. Kawan buy, anda buy, kawan sell, anda sell. Tapi sebab apa?? Anda sendiri tak tahu. Itu namanya memperjudikan wang dan hidup anda.

Kalau betul anda nak tahu bagaimana caranya, belajar dari guru dan dapatkan ilmu trading yang secukupnya untuk membuatkan anda mampu bertahan duduk di dalam pasaran yang serba berisiko ni. Saya tak nafikan yang dunia trading ni memang berisiko, tapi kalau anda anda ilmu, dan anda tahu mana hala tuju market selepas itu, sudah tentu tidak susah untuk anda dapat profit sambil mengurangkan risiko kerugian. Betul tak?

Ilmu STS yang saya ajarkan ini kalau anda buat latihan betul-betul, apply dan buat seperti mana yang saya ajarkan, insyaallah, anda akan tahu kemana arah pasaran yang anda sedang kaji. Lihat aje pada kejayaan student saya yang lepas. Ada yang bermula dengan 'kosong', masuk TG4M, dan STS. Lepas tu? Dah boleh fly.

Ada juga yang selepas itu boleh buat profit dalam RM31,ooo hanya dalam masa satu bulan sahaja. Guru mana yang tidak gembira melihat kejayaan anak didik mereka kan!

Sebab itu kalau boleh saya nak ramai lagi anak muda dan bangsa saya ni timba ilmu yang betul dan trading dengan cara yang betul supaya mereka boleh mengubah corak kehidupan mereka pada masa akan datang. Siapa lagi yang boleh ubah nasib mereka jika bukan mereka sendiri yang bertindak untuk mengubahnya.

Kalau ada antara anda yang berminat nak join program saya ni, anda boleh berhubung dengan admin saya di talian hotline +6019 322 6769 atau anda boleh layari web ni http://irsofian.com/tg4m  dan  http://irsofian.com/sts2017 untuk register.

Salam sayang,

Ir Sofian

Dapatkan Ebook

'Knowledge Trading Version 2' Sekarang!

You have successfully subscribed to the newsletter

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Ir Sofian will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.