Assalamualaikum & Salam Jumaat penghulu segala hari…

Apa kata kita mulakan pagi Jumaat kita ni dengan Berselawat.. Pagi ni saya nak kongsikan kepada anda semua satu selawat yang saya amalkan selalu.

Selawat Tafrijiyah

Bagi saya, selawat ini sangat kuat fadhilatnya lebih-lebih lagi jika kita sentiasa amalkan. Insyaallah, segala apa yang kita mohonkan akan dimakbulkan..

Anda juga boleh amalkan setiap pagi atau setiap selepas selesai solat..

Jom sama-sama kita berselawat.... Follow ustaz dalam video ni ya..

Alhamdulillah...

Selesai juga kita berselawat bersama-sama di pagi jumaat ini..

Saya ambil selawat versi berlagu macam ni senang sikit nak ingat.. Almaklumlah... Kita ni dah berumur.. Dah separuh 40an dah.. Jadi otak pun dah susah nak menghafal.. Tapi bila berlagu macam ni, senang nak ingat.. tapi lain orang lain caranya kan!

Selawat Tafrijiyah  ni ada yang kata elok diamalkan diulang 6 kali.. Ada yang kata 41 kali..

Tapi ikut anda lah kan.. Mana yang anda rasa baik.. Kalau nak selawat banyak-banyak kali pun boleh.. Jadikan amalan... Daripada merapu cakap benda entah apa-apa kan..

Sambil-sambil tu mohonlah hajat pada Yang Maha Kuasa.. Minta supaya rezeki kita dilapangkan.. Urusan kita dipermudahkan.. Yakin denganNya... Insyaallah, DIA akan perkenankan...

Jangan lupa!!

SHARE kan selawat ni pada sahabat anda yang lain juga ye.. Sama-samalah kita saling sampai menyampaikan...

.

.

Salam Sayang,

Ir Sofian

#irsofian

#akademijl

#tg4m

#DvdGTI

 

 

 

Please follow and like us:

Dapatkan Ebook 'Knowledge Trading' Sekarang!

You have successfully subscribed to the newsletter

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Ir Sofian will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.