Hai sahabat sekalian..

Hari ni saya nak kongsi satu berita sedih.. Jika sebelum ni saya dah run kan robot AlgoGold version pertama saya,  dan dapat banyak suscriber.

Kemudian sambil run robot pertama, saya dalam proses buat back test untuk robot AlgoGold kedua saya pula.. Oleh sebab robot pertama menggunakan teknik swinger, jadi untuk robot kedua ni saya cuba untuk buatkan ia running menggunakan teknik scalper.

Pada awalnya saya dah dapat dah sistem yang bagus untuk run. Memang boleh masuk entry yang lebih banyak berbanding robot yang pertama.. Tetapi sedih ya amat bila projek AlgoGold ke 2 ni menemui jalan buntu.. Entah apa yang saya buat sampai semua setting lari dan lebih banyak loss dari yang profit..

Berhari-hari saya try adjust dan ammend lagi. Tapi tetap tak berjaya juga.. So, saya nak kena ambil mood bertenang kejap.. Semoga sehari dua ni Allah berikan ilham untuk nampak kat mana nak kena improve. Atau dapat idea yang lain pula..

Untuk student saya yang tertunggu-tunggu AG202 ni, diminta bersabar ye.. Selalunya benda baik ni datang lambat kan.. Doakan saya eh!..

Memang bukan mudah untuk berjaya. Tapi saya takkan mengalah begitu sahaja.. Semoga ada sinar baru yang akan menjelma selepas ini..

.

.

Salam Sayang,

Ir Sofian

 

Please follow and like us:

Dapatkan Ebook 'Knowledge Trading' Sekarang!

You have successfully subscribed to the newsletter

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Ir Sofian will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.